Gårdagen och i dag


Gårdagen bjöd på middag tillsammans med min bonuspappa, därefter pratade vi och sedan blev det filmtittande till in på natten med massor av godsaker (det ni ser ovan). Vi såg dessa två filmer:


Guess who: Den var riktigt bra! Kan varmt rekommendera er att se den. Handlade om ett par vid namn Simon och Theresa som är av olika hudfärger och en dag ska Simon träffa sin flickväns pappa. Då blir det ett trams utan ens like...


Pucked: Tyckte denna också var bra men inte fullt så rolig som Guess who för den var verkligen något alldeles extra! Nåväl, filmen handlade om en kille som lever ett liv som omogen vuxen. Före detta advokat och som nu inga jobb söker längre utan han bara flummar runt. Tills han startar ett kvinnligt hockelag med hjälp av kreditkort han får på posten...



I dag kom min fina vän Ulrika på besök. Hon hade köpt med sig goda vaniljbullar från bageriet som finns där jag bor. Mums säger jag bara! Var flera år sedan jag åt sådana dessutom... det smälte riktigt i munnen...

Hon hade även med sig ett par fina krukväxter! Så himla gulligt av henne. ♥ Hihi, hon vet att jag ÄLSKAR rosa. Underbart!


Nu sitter jag på bussen på väg till Göteborg för att samåka med Mats (min bonuspappa) hem till mitt andra hem. :)

Önskar er en fin fredag. Har ni några roliga planer för denna dag och helgen? :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note