En tjuvtitt från Stockholm


Visar en bild från Stockholm av alla andra x antal bilder jag och mina vänner tog sammanlagt.

Var i huvudstaden från torsdag-söndag. Kom hem i går och var helt jävla slut. Från att vi var bröllopsgäster hjälpte vi även till med bröllopsförberedelserna... vilket resulterade till tidiga morgonar och sena kvällar. I söndags var enda dagen vi kunde gå på stan. Nåväl, hade riktigt fina dagar med mina vänner! Kommer upp ett mer välarbetat inlägg så småningom om hur tiden var i Stockholm. :)

Btw, ska ni kolla på premiären av "Idol" i kväll? Själv sitter jag här bänkad redan framför Tvn och är väldigt förväntansfull. ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note