Gårdagen och förhör


Hihi, när barnen i går på förskolan där jag praktiserar satt och pärlade ville såklart jag också göra det, därför frågade jag snällt min handledare om jag fick det och hon sade: "självklart". Älskar färgerna, extremt enkelt men ändå riktigt snyggt!

Gick upp 08:40 i morse, hoppade in i duschen, sedan åt jag frukost, därefter klickade jag i de sista frågorna i appen Free Flashcards Study Helper och förhörde mig själv inför omtentan som jag ska göra i dag. Vill verkligen rekommendera denna grymma app! :))

Hoppas ni får en underbar fredag! Själv ska jag tillbaka till min familj efter att jag skrivit omtentan (eller nää, först ska jag byta ut mitt headset). Det blir ALLTID glapp i mina. Sjuukt tröttsamt... men aja tur att det går att lösa i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note