Höstpepp istället för höstdepp.

Livet blir vad man gör det till! Nu är hösten här och jag tycker att vi ska känna pepp inför denna månad! För många innebär höst en deppig period. Visst, kan hålla med om att det inte är kul när regn och rusk tittar fram mer än vanligt. Men vi får inte glömma bort allt mysigt och roligt man faktiskt kan göra!

Jag kommer börja min höst på bästa möjliga sätt.

 
En weekendresa till Rom bokades i juni. It's gonna be fab! Boka en resa ni med vettja! 



Har du tillgång till en fotostudio eller helt enkelt skulle vilja boka en? Do it! Det är skitkul att lattja i en fotostudio, köra både seriösa och oseriösa poser. Jag hade förmånen att kunna göra det gratis när jag gick en fotokurs på gymnasiet.



Varför inte dra ihop ett gäng och pyssla tillsammans? I have done it och det är riktigt kul, inspirerande och framför allt peppande!



Du kan gå ut på fina och härliga fotopromenader och fånga höstens kännetecken. Typiskt för höst är ju som ni säkert alla vet löv. I löve it! Höh. Bestäm själv om jag är rolig eller inte. ;)


Nu tar vi in mysfaktorn ordentligt. Finns det någonting mysigare än att tända ljus, sitta ihopkurrad i soffan med en filt och bara gotta sig och mysa? Tror knappast det. Ännu mysigare om regnet smattrar mot rutan. Hösten ger dig en anledning till att ha många myskvällar. Ååh, hela jag fylls ju av en myskänsla. ♥



Att teckna är för mig en avkoppling. Finns typ ingenting bättre än att låta kreativiteten flöda.

 
Bowling är inte helt fel! Har ingen påverkan av väder, din enda uppgift är att ringa och boka. Se till att haffa några kompisar så du vet hur många som ska spela. Borde inte vara så svårt!


Tack vare sociala medier så spelar vi allt mer sällan sällskapsspel med vårt umgänge. Vilket är trist. För sällskapsspel kan vara skitkul!

Det här var bara ett explock av höstpepp. Finns många andra saker. Kanske dyker upp i ett annat inlägg. Who knows? Håll utkik vettja! Jag är rätt oförutsägbar.

Hoppas att ni känner pepp inför denna höst! Ni får gärna dela med er av era höstpepp! Så kan vi peppa varandra till att få en grym höst. :)

Kommentarer
Sandra B. En annorlunda reseblogg säger:

Ha så kul på din resa! Och glöm inte att det är helt okej att äta massa gelato även när det är höst...

2015-09-15 | 12:07:16
Bloggadress: http://sandrabjork.blogg.se
Mamma Malin säger:

Jag älskar höst, men ännu mer vinter. Härligt det lät med Rom!

2015-09-15 | 15:32:41
Bloggadress: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note