Bokat en weekendresa till Rom.

Tjenixen mina finisar!

Hur är läget med er? Hoppas att det är bra! Här står det i alla fall bara finfint till. Har endast en dag kvar av min VFU (praktik). Vilket känns riktigt gött! I morgon börjar även mitt sommarlov, förutom tentor och inlämningar som måste göras. Fast nu till en riktigt rolig nyhet! Träffade min underbara vän Vjollca i går och vi båda är ju spontana så innan vi skiljdes åt hade vi bokat en weekendresa till Rom. Hur awsome?! Den 18 september lyfter flyget till Rom. Jag har svårt att fatta det ännu. Det är rätt overkligt. Nu har vi båda verkligen någonting att se fram emot! Längtar till tuuusen!! Btw, ska söka fler sommarjobb och hålla både mina tummar och tår för att någon arbetsgivare nappar! Det skulle ju underlätta ekonomin.

Nåväl, här är ett kollage som jag har knåpat ihop.


Bilder lånade från Google.

Rom verkar vara en riktigt vacker stad och finns säkerligen mycket att upptäcka där. Har ni varit i Rom? I så fall vad är det vi bara INTE får missa innan vi åker hem till Sverige?

Kommentarer
Vanessa andersson säger:

gud så härligt :D

2015-06-29 | 23:04:45
Bloggadress: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note