Pysseldag with my girl gang.

Sådant här borde man sannerligen styra upp oftare. Minst en gång i veckan! Vi hade i alla fall vår första pysseldag i lördags. Det var riktigt mysigt, trevligt och roligt. Jag älskar att vara kreativ!! Känner dock att jag är det alldeles för sällan. Får banne mig bli ändring på det!

Här ett par bilder som sammanfattar vår dag:


Allesammans bidrog till detta kreativa material. Haha, dock är det mesta mitt. Har varit en tecknings-nörd i yngre dagar. Syns det eller?


Fina Emma och Erika smilar framför kameran.


Även jag... och tyckte att en tumme upp var ett ypperligt tillfälle!


Så småningom bjöds det på goda cupcakes... Jag har sagt det här ett x antal gånger. Men säger det igen. Emma är verkligen helt fantastisk på att baka cupcakes!! Avokado var smaken, varken mina eller Idas smaklökar kunde hålla med om det.


Självklart fick goseponken Mellker vara med på ett hörn. Som en sann hundälskare. Hur gosig och fin är han inte? Vill äta upp honom!

När man pysslar kan magen behöva mat. Då beställde vi pizza! Det var sjukt länge sedan jag käkade det. Trodde jag skulle få en kolhydratchock, men det gick rätt bra. Jag lever ju. Hawaii-pizza med kebabsås det är inte helt fel.

Mätta och belåtna... satte vi på filmen The Lucky One. Det blev en del heta diskussioner om Zac Efron vill jag lova, haha! ;)

Kommentarer
NICOLE säger:

Åh så mysig dag :D Och den filmen ska jag faktiskt slå på precis just nu! Ska bli kul o se vad jag tycker sen :)

2015-01-27 | 22:49:20
Bloggadress: http://nwistrand.forme.se
Emma säger:

Roligt! :)

2015-01-28 | 13:44:18
Bloggadress: http://oscarssonemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note