Har en rolig nyhet att dela med er!

Hallå där i lingonskogen, eller i en helt annan skog. I vilket fall. HEJ!

  Fotograf: Vjollca Haradinaj
 
Hur mår ni? Här är läget under kontroll, dock lite trött och har "go träningsvärk". Tackar som frågar! Har pluggat, mailat och pratat i telefon (både jobb och flams). Haha, det är jobbigare än vad man tror. Har dock en rolig nyhet att dela med er! Jag kommer förmodligen ha två jobb framöver. Kompis det går bra nu! :D #nevergiveup

Förresten, jag känner att jag borde fråga er vad ni vill läsa om här på bloggen. Det är ju trots allt ni mina fina läsare som gör det extra kul att blogga! Så, har ni några önskemål? Hojta till vettja! :)

Ställ gärna en fråga eller två i min frågestund. Klicka HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note