Stora som små, spelar ingen roll.

    Bild från min Instagram @verreperre 
 
Jag tycker att vi ska ta tid till att prata om förändringar i detta inlägg. Anser att det blir allt ovanligare att vi hinner reflektera kring händelser i vårt liv. Stora som små, spelar ingen roll. En förändring är ändå en förändring. Den stora förändringen i mitt liv skedde år 2014 när jag klippte en helt ny frisyr! Minns ni detta inlägg?? Det var verkligen vilt vågat, men jag hade bestämt mig för att det skulle genomföras trots att känslan jag upplevde hela dagen i skolan innan besöket hos min favoritsalong var ett enda stort pirr i magen. Vad hade jag egentligen att förlora förutom en massa hår? Håret växer ju tillbaka så småningom. Inga av dessa tankar bövde jag ägna energi åt för kändes det hur bra som helst och jag ÄLSKAR verkligen min nya frisyr!! Har inte ångrat mig en sekund. Det jag gillar med min frisyr är att den ser orginell och cool ut! Tycker om att sticka ut ifrån mängden. :D
 
Har ni gjort någon förändring i ert liv? Berätta gärna!

Kommentarer
Cajsa Lindahl säger:

vill helst inte prata om det. Har min terapeut för det. ;-)

2015-07-30 | 12:35:41
Bloggadress: http://cjssong.blogg.se/
N säger:

Fint!!

2015-07-30 | 12:48:58
Bloggadress: http://nouw.com/nathaliemaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note