"I-love-Rock-n'-roll"

Hejsan mina fina och goa läsare!!

Hur är läget med er nuförtiden? Med mig är det i alla fall bra. Har dock varit rätt mycket i skolan på sistone. Fast det har vart mycket lärorika tillfällen så jag klagar inte! Det har dock minsann ekat tomt här ett par dagar. Vilket ni säkert har märkt. Har inte känt att jag har haft tid och inte heller någon lust att blogga. Känns väldigt ovärt att skriva ett inlägg då. Därför kommer ni att få en tillbakablick under de dagar som har varit. Bara de roligaste händelserna, haha! :D

I måndags gjorde jag en STOR förändring i hårväg!!! Vet att det finns några av er som har sett på Instagram. ;) Nåväl.

FÖRE
EFTER

Jag var lite pirrig både under dagen och hos frisören. Fast jag ångrar mig verkligen INTE. Är supernöjd med min nya frisyr! Den känns riktigt snygg och cool! Är sååå glad att jag vågade göra en sådan här förändring.

Om ni är Boråsare precis som jag, så borde ni sannerligen klippa er hos Salong Cut & Style! Sjukt goa och härliga människor som äger detta företag. Det är mor och dotter som driver denna salong. De har extra bra pris om du är student, då betalar du endast 140 spänn. Hur awsome?! Tredje gången jag besökte dem och har gått med ett leende på läpparna, varje gång. Tips tips!

Well well. Dags att berätta vidare om mina dagar...


... I går sjöng jag med kören på tre Kåren-sittningar. Haha, såhär taggad som ovan var jag då. Känner att jag har minen "I-love-Rock-n'-roll". Inte direkt vår låtreportoar för kvällen... Fast kul hade vi! #studentkör

Efter våra framträdanden drog vi ett gäng och satte oss på cafét Viskan - tog en kvällsfika. Himla mysigt och fantastiskt roligt! Många roliga samtalsämnen ägde rum. Dessutom beställde jag en sjuuukt god cheesecake med Nutella. Mina smaklökar gillade verkligen denna bakelse... MUMS! :)

Det kändes som fredag i går redan. Trots att jag skulle ha ett seminarium morgonen därpå. Men himla gött och spontan blev kvällen! Vi gillar't.

Kommentarer
Sara Ekman säger:

snyggt! :D

2014-09-12 | 23:47:36
Bloggadress: http://aamaziing.blogg.se/
AmandaB säger:

SV; okej :) var barn och fritids programmet roligt?

MVH AMANDAB

2014-09-13 | 09:32:14
Bloggadress: http://amandablomkvists.myshowroom.se
Alice säger:

sv: den hemska händelsen med 9/11? Om du heeelt har missat det tycker jag du borde söka på google! Det var den dagen för 13 år sen tusentals människor dog då två flygplan flög in i twin towers på manhattan!

2014-09-13 | 09:49:47
Bloggadress: http://alicelindstrom.se
bexollila säger:

ja men vad ska man säga det finns människor till allt :p jag tkr inte heller ja är äckligt smal jag tycker ja är normal eller vad man ska säga hehe, men tack och kram på dej !

2014-09-13 | 11:13:19
Bloggadress: http://nattstad.se/bexollila
fashion säger:

God kaka! :D

2014-09-13 | 11:47:27
Bloggadress: http://nattstad.se/fashioninspiration

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note