Pepp citat med innebörd.

 
1. "Sluta leta efter den rätta. Var den rätta." - Deepak Chopra.

Som jag tagit upp här på bloggen tidigare, har jag slutat leta efter den rätta. Känns som en riktigt bra plan! Har mycket i mitt liv ändå, händer det så händer det. Jag tror på att det som är meningen sker tids nog.

2. "Oavsett hur svår din bakgrund är, kan du alltid börja om på nytt." - Buddha.

Vilken klok man! Jamen absolut, man kan alltid börja om på nytt om rätt inställning följer med.

3. "De enda gränserna i ditt liv är de som du själv sätter upp." - Robin Sharma.

Det är så jävla sant! Det är faktiskt bara en själv som begränsar sig.

Kommentarer
Ida Zander - fotografi säger:

Så sant i allt du skriver!
Varför göra livet mer bekymmersamt än vad det redan är. Allt har en mening och allt sker av en anledning.
Jag letar aldrig efter den rätte, den kommer när det är rätt. Och allt de andra håller jag med till fullo!

Och jaaaaa, hihi. Det ska bli så spännande med ett nytt äventyr! :D

2015-07-30 | 21:44:24
Bloggadress: http://idazander.se
GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen säger:

Älskar citat nummer 3 :)

sv: Härligt! Får se om jag snappar upp något från dig, tack så mycket! :)

2015-07-31 | 07:36:32
Bloggadress: http://goforfit.se/
miche - 17 åring med CP-skada och hydrocephalus säger:

Älskar olika sorts citat :D

2015-07-31 | 12:51:02
Bloggadress: http://miche.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note