Vintern är inte min favoritmånad.


En fin solnedgång för ett par år sedan. Hade nyligen köpt mig en systemkamera! 


Från en av mina djurfotograferingar ute hos familjen. Sötnos till lamm! 


Vintern är inte min favorimånad. Det är den månad som kommer allra längst ner på min lista. Men ack, vilka fina bilder man kan få när snön har svept sig runt grenarna likt en filt. 

Jag tror fortfarande på att vi människor skulle tröttna om vi i Sverige hade sommar året om. Jag tycker om att vi har olika årstider. Det finns någonting positivt med varje månad. :) Gäller bara att se det! 

Kommentarer
Bintu Malm Fraser säger:

Vintern är vacker! Men lång... Visst är det härligt att vi har olika årstider men sommaren kunde ju få vara längst :)

2015-09-05 | 17:36:38
Bloggadress: http://bintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note