En gröning i Youtubevärlden.



Denna video blev väldigt flum. Det kändes verkligen konstigt att prata frömför kameran. Det var tänkt att jag skulle bjussat på en haul, men det blev inte som jag hade tänkt mig. Får bli en annan dag. :) Eftersom jag shoppade loss i går så har jag massa roligt att visa er! WOOP WOOP!

Nåväl, hoppas i alla fall att ni tyckte det var kul att se denna video. Tipsa gärna mig om ni har förslag på hur jag kan lägga upp mina kommande videos! Tas mer än tacksamt emot.

Ha en fortsatt fin söndag! Så hörs vi!

Kommentarer
TIDSTJUVEN säger:

Så kul med videoblogg! Jättekul att höra hur du låter. Det känns som att man "lär känna" dig på ett helt annat sätt nu. Fler videobloggar, ja tack! :D

2015-09-27 | 11:17:34
Bloggadress: http://tidstjuven.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note