Mitt jobb är fyllt av utmaningar, vilket jag håller varmt om hjärtat.

  En bild från en höstpromenad 2013. 

God morgon på er sötnosar!

Nu äre helg! Så himla skönt! Tänker inte ens titta åt mitt plugg. Vi tar nya tag nästa vecka!

Btw, har jag sagt att jag älskar mitt jobb? Mitt jobb är fyllt av utmaningar, vilket jag håller varmt om hjärtat. I går jobbade jag från 17-21 och vi hade disco med ungdomarna, det var riktigt kul!! Haha, jag får verkligen extra mycket energi av dessa människor! Vi planerar att göra fler aktiviteter på vår fritidsgård för det är trots det som gör att man håller ihop gemenskapen. 

Denna lördag vaknade jag upp med "go träningsvärk", ni vet sådan som gör att man knappt kan ta sig upp ur sängen? Det var just en sådan träningsvärk. Fick kämpa för att ta mig upp. Jag lyckades! Wohoo, go me!

Lördagsplaner: Dra till biblioteket och se om jag kan hitta något kul. Siktet är först och främst på tidningar med inspiration! Blir dessutom att spela in min haulvideo som jag har planerat. Framåt kvällen blir det kanske bio med Vjollca. Om vi hittar en film som passar oss båda. Det var verkligen evigheter sedan jag var på bio! Vore kul!

Hur ser era planer ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note