Jag pluggar oftast bäst i skolan.


God kväll goingar!!

Hemkommen för en stund sedan. Körde ju denna torsdag ett ben/mage pass tillsammans med ett nytt träningsschema! Haha, två av övningarna var extra krångliga till en början. Men framför allt jobbiga, fast det är precis så jag vill ha det. I och med krångel betyder det att jag inte har gjort det förut och angånde jobbigt så ger det resultat. Alltså är det suveränt. Det är alltid krångligt när man kör ett nytt träningschema. Ska dock bli riktigt roligt att utvecklas med dessa nya övningar. Let's do this!

Förutom ett besök på gymmet drog jag direkt till skolan och käkade lunch, sedan satte jag mig med mitt tentaplugg. Jag pluggar oftast bäst i skolan, jag behöver byta miljö och se annat än min lägenhet. Har börjat med att sätta alarm på 45 minuter och sedan när det ringer är det dags för en liten paus och så håller jag på tills jag är färdig. Varierar tiden dock, för att jag ska sitta fokuserad hela tiden.

Från någonting helt annat... jag har hämtat ut paket så i helgen kommer det dyka upp en ny video! Kul va?

Just nu: Finns mat i magen - chillar bara framför datorn med musik. Rätt chill om ni frågar mig! Det blir inte många knop nu... är trött efter denna produktiva torsdag. Blir nog att glo på en film i sängen senare.

Vad har ni hittat på i dag? Tell me! 

Kommentarer
Amanda Jönsson säger:

Åh va kul med nytt!

2015-10-01 | 18:18:40
Bloggadress: http://nouw.com/ammiesvardag
Zaisha <3 säger:

ååh önska att jag också va lika produktiv som du

2015-10-01 | 18:23:40
Bloggadress: http://zaisha.blogg.se/
Beatrice Johansson säger:

Så roligt med paket:)
sv: Tack så mycket!:) Kramisar

2015-10-01 | 19:50:45
Bloggadress: http://beatricejohansson.vione.se
Ztinas - Motivation att följa dina drömmar säger:

Kul med lite paket :)

2015-10-01 | 21:35:03
Bloggadress: http://ztinas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note