Jag gick helt på magkänsla.

  Fotograf: Vjollca Haradinaj

Hej på er!

Då har man fixat en ny blogg. Jag gick helt på magkänsla. Som jag nämnt tidigare i ett inlägg känner jag att Blogg.se är ett avslutat kapitel. Det är dags för mig att gå utanför min "comfort zone" och se vart det kan ta mig någonstans. Det är en väldigt pirrig och härlig känsla jag känner inför detta äventyr! För visst är varje ny sak man gör ett äventyr. Ska bli sjukt roligt och spännande att se vad det här kan leda till! Jag är verkligen supertaggad!! Känns rätt skönt ändå att jag har någorlunda koll på hur WordPress funkar, eftersom jag har haft en skolblogg där. Fast långt ifrån van, minns att det krånglade för mig. Tar det som en utmaning! Aja, nu får det faktiskt vara färdigbabblat. Hoppas verkligen att ni vill följa mig på min nya blogg! ♥ Här är min blogg: http://musicismyboyfriend.spotlife.se

Kram till er!

Kommentarer
Isabelle Johansson säger:

Tycker du gjort så rätt!

2015-10-06 | 20:36:08
Bloggadress: http://johanssonisabelles.blogg.se/
Emma Grann Fotografi säger:

Kul med nytt!

2015-10-07 | 13:17:12
Bloggadress: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
linah säger:

så himla fin bild!!

2015-10-08 | 01:58:53
Bloggadress: http://nouw.com/linaheve
Annorlunda säger:

Psykisk ohälsa! Vi ska bekämpa den!Vi måste börja ta psykisk ohälsa på allvar!
Alltså verkligen. Mina problem och min historia har sett helt annorlunda ut, men faktum kvarstår som du säger att vi måste acceptera även psykisk ohälsa. .. Det är absolut ett viktigt ämne och det kommer ta lång tid att komma ifrån oförståelsen och kommentarerna om att "rycka upp sig". Men man måste också börja någonstans, i det här fallet kan det vara just att våga prata om det. .. Någonting som därför blivit viktigare med åren är att försöka acceptera att det inte alltid är det fysiska som satt stopp i olika situationer. Det är dock någonting som inte är lätt, speciellt inte i det samhället vi lever i idag. Ligger du hemma med en ilsken migrän, feber eller halsfluss finns det ingen som ifrågasätter varför du inte gått till skolan eller jobbet den dagen. Att sjukanmäla sig är vid sådana tillfällen socialt accepterat.
Att däremot sjukanmäla sig på grund av att man ligger hemma med bottenlös ångest är däremot inte socialt accepterat. Detta är någonting som måste förändras. Vi måste lära oss att ta psykisk ohälsa på lika stort allvar som fysisk ohälsa. Förstå att den orsakar precis lika mycket svårigheter. .. Men jag hoppas, hoppas verkligen så jävla mycket att vi ska komma ur det här stadiet där psykisk ohälsa är någonting man måste skämmas för. Att det ska sluta vara någonting som vi inte vågar prata om. Så att mina barn den dagen de mår psykiskt dåligt, vilket jag hoppas att de aldrig någonsin ska behöva göra, ska våga komma till mig och säga som det är istället för att skylla på magont eller halsont som de egentligen inte har. Det är långt dit och krävs otroligt mycket för att lyckas nå dit. Men det går, det måste gå.

2015-11-09 | 21:50:34
Bloggadress: http://annorlundamamma.blogg.se
Cajsa Lindahl säger:

Jo det gör ju det så jag får alltid välja vilken bild jag helst vill måla av de som är på samma bland på fram- och baksida och sedan lägga ett papper under så att det inte blöder igenom till nästa blad också. Men färgerna blir så mycket snyggare med Promarkers, älskar att använda dem.

2016-01-03 | 12:22:02
Bloggadress: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note