Pussade mig på kinden.

Ännu en måndag är avverkad på min VFU (praktik). Barnen är underbara! En sak som gjorde mig extra glad var när en pojke kom fram och pussade mig på kinden. Så sjukt gulligt! Då smälte mitt hjärta. ❤  
 
 
Hur gott? Svar: jättegott 
En personal bjöd i dag på tårta. Favoriten var helt klart tårtan till vänster. Utan grädde och massa choklad plus något annat mumsigt kladdigt. Win win!! 🌟✌ Mums fillibaba! 
 
Det har varit en riktigt bra dag. Har dock varit hyffsat trött. I morgon tar vi nya tag igen! Vi gör det tillsammans! Hoppas att ni njuter av ert sommarlov eller vad ni än må ha för er om dagarna. #thinkpositive 

Kommentarer
Johanna Davidsson säger:

Hej, jag undrar om du är sugen på att göra ett bloglovin byte med mig? :)

2015-06-15 | 20:28:35
Bloggadress: http://johannadavidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note