Fest i Götet!

 
Drar in till Götet och festar med min underbart fina partypingla Vjollca :D ❤ Har inte träffat henne på evigheter! Så det ska bli extra kul! 👍 I väntan på tåget hälsade och frågade en man om jag skulle in till Göteborg. Svarar ja och då räcker han fram en biljett. Förklarar att han precis kom med tåget och att den gäller till 23:01. Snacka om bussigt! Tackar givetvis, artig som jag är. :) Lägger till att jag även är fattig student. Då skrattar han bara gott och sedan går han. Kvällen har börjat bra och den ska bannemej sluta bra också! #thinkpositive 
 
Önskar er en fantastiskt fin lördag! För det är ni värda. Ha det bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note