Vi ska nog kunna trivas tillsammans.

 
Hellu på er goingar!

Hur lever livet med er? Här är det i alla fall bra. Lite lagom trött bara. Har nästan precis käkat min LCHF-pannkaka för att snart bege mig till Studentexpeditionen och förhoppningsvis få min VFU-dokumentation påskriven. Hoppas på det bästa! Därefter ska jag och en klasskompis tentaplugga. Det börjar närma sig omtenta nu i Fysik och kemi. Jublar av glädje... Eller? Nåväl, det är bara att ta tjuren vid hornen så att säga.

Btw, hämtade min dator i förrgår vilket känns riktigt roligt, och den är mera praktisk att bära med sig än min förra och dessutom snyggare. Win win! Vi ska nog kunna trivas tillsammans. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note