Trots att magen kurrar... är det ingen frukost som har placerat sig i magen.

 Fotograf: Vjollca Haradinaj
 
Tycker att det kan vara kul att fylla i sådana här listor. So here we go!

1.
Hur gammal är du? Jag är 21, men känner mig äldre.
2. Vad har du gjort i dag? Haha, jag har inte hunnit göra så värst mycket ännu. Trots att magen kurrar... är det ingen frukost som har placerat sig i magen. Jag lyssnar på musik och fyller i denna lista. 
3. Vilken film såg du senast?
Temple Grandin, det är den bästa film jag sett på länge! Utan att överdriva.
4. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Jag föredrar allra främst sommar, det är typ enda månaden på året som jag inte fryser. Haha, om sommaren levererar det vill säga! Fast jag tycker ändå om höst och vår och vinter. Tycker att alla årstider fyller sin funktion. Däremot är vinter inte högst upp på listan, just för att jag ogillar starkt att frysa. Fast det är sjukt kul att fotografera vattendroppar och liknande. Står fast vid att vi människor säkert hade tröttnat på om vi bara hade sommar.
5. Är du besatt av någonting? Ja, min mobil och musik skulle jag inte kunna klara mig utan. 
6. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Jag sitter vid skrivbordet i mitt vardags- och sovrum. Allting är samlat på ett och samma ställe. Jag bor liksom på 27 kvm. Så ah. 
8. Nämn två saker som man kanske inte vet om dig? Jag har bra immunförsvar och älskar dialekter (främst göteborgska). 
9. När vaknade du i dag? Jag slog upp mina ögon klockan halv tio.
10. Vilken är din favorithögtid? Julafton, det är så sjukt mysigt att fira tillsammans med familj och mat - bara njuta av varandras tillvaro. Julklappar är bara en bonus. ;)
12. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Jag skulle vilja befinna mig i Rom, längtar till tuuusen! Det är inte jättelångt tills jag reser iväg till varmare breddgrader. 
13. Vad lyssnar du på just nu? Jag lyssnar just nu på Den finaste eg veit. Så himla fin! Upptäckte den tack vare att Spotify har en grej där de tipsar om låtar. Hur awsome?
14. Har du någon gång brutit ett ben? Nej, och tack och lov! Har aldrig brutit någonting.
15. Vad är du på för humör just nu? Jag känner mig lite slö, men efter att jag skrivit denna lista och ätit frukost ska jag komma igång med denna måndag och ta tag i mitt tentaplugg. Det blir bra!
16. Vilka länder har du varit i? Danmark, Norge, Spanien och Sydafrika.
17. Vilka yrken har du provat på? Personlig assistent och timvikarie inom förskola.
18. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Musik, jag älskade det verkligen!
19. Vad har du i dina fickor? Jag har väldigt sällan byxor med fickor, men när jag väl har det så brukar jag oftast inte använda dem. Har i stort sett alltid en väska tillgänglig.
20. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På en boktrave bredvid sängen.
 
Är det här någonting ni vill ska återkomma? Då jag berättar lite om mig själv i form av en frågelista.

Kommentarer
sandra säger:

kul lista!

2015-07-27 | 13:34:16
Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se
Cajsa Lindahl säger:

tyckte jag med...XD Men det är underbart nu och jag vill bara inreda och inreda mer och mer...:P Vi hade superkul idag men hade ångest hela visiten tyvärr. :(

2015-07-27 | 13:58:01
Bloggadress: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note