"Suga i mig" så mycket D-vitaminer som det går!



Hela min helg har varit hur bra som helst! Har hittat på saker i stort sett hela tiden. Det har ju varit ett sådant strålande väder! Söndagen var bland annat helt fantastisk! Drog ut till Kypesjön i mitt eget sällskap, köpte med mig massa gottigheter och dagen/kvällen bjöd på sol, bad, konst och musik samt en promenad hemåt i sommarvärmen. :) Hur underbarT? Det är nu man mår som allra bäst!

Fast vi stannar inte där...



Veronica goes army today (måndags). Fixade i ordning mig för att dra på en spontantripp till älskade Göteborg tillsammans med min fina Vjollca och hennes dotter.

 
Vi gick längs Göteborgs gator tills vi slutligen satte oss på Bryggeriet och beställde käk. Jag beställde en hamburgare "Bacon och cheddar", den var fett svår att äta. Haha, verkligen fetma-stor! Flera våningar, typ fyra eller något. Fast jag fick minsann tryckt i mig denna. Var rejält hungrig. Därefter åt vi alla tre glass trots att det blåste som aldrig förr. Hålla i hatten var det minsta man fick göra. Kan säga att jag tröttnade rätt snabbt så den fick lydigt ligga i väskan tills vi satt i tryggt förvar (det vill säga bilen). Inget bra hattväder med andra ord. Bättre lycka nästa gång!
 
Hoppas att ni har haft en lika bra helg och start på denna vecka som mig! För mina har verkligen bjudit på massa skojsigheter.

Nu ska jag kila ut på balkongen och ha lite bokstund. Ser att solenn lyser från och till, måste ju passa på att "suga i mig" så mycket D-vitaminer som det går! Det är ju trots allt Sverige vi lever i. Haha! Frågor på det? ;)

Kommentarer
milina.blogg.se säger:

Åh, härligt! Vädret var verkligen topp i helgen!

2015-07-07 | 17:26:43
Bloggadress: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note