Jag älskar att skapa minnen.

 
Bilder fyller en funktion för mig. Genom kameralinsen skapas minnen,vilket jag älskar. Då kan jag gå tillbaka och tänka "just det ja, där har jag varit och gjorde..." Tycker att det är helt fantastiskt! Allting kan man inte lägga på minnet, hade man inte haft bilder att titta tillbaka på skulle det bli svårare att minnas saker. Jag menar huuur mycket som helst kan faktiskt inte en människa lagra i sitt höve. Hårddisken (hövet) blir ju överbelastad då. Säger ju sig själv. Tumme upp för kameror!

Kommentarer
miche - 17 åring med CP-skada och hydrocephalus ~ livsstil och bloggdesign säger:

Minnen är alltid fint att skapa! :)

2015-07-25 | 00:22:15
Bloggadress: http://miche.webblogg.se
Mathias H - Modebloggare på Finest säger:

Håller helt klart med! En bild kan säga så mycket. Man kan minnas vilket humör man var på den dagen bilden togs samtidigt som man nästan minns vad man tänkte i just det ögonblicket.

2015-07-26 | 01:13:13
Bloggadress: http://www.finest.se/mathiashjorth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note