En framtida roadtrip till USA.



Nämen, hali hallå mina goingar!

Körde ett gött morgonpass på gymmet i dag. Svängde förbi biblioteket - hämtade böcker. Har haft besök av min vän Ida. De flesta av våra samtal handlade om den framtida roadtrip till USA som vi tänker göra så småningom! It's gonna be fab!


Nu ligger jag på sängen och ska fortsätta med disken, sedan packa inför att åka till mamsen! Ovan ser ni min otroligt snygga grimas jag-vill-inte-diska. Fast bara till att bita i det sura äpplet! Wohoo.

Vi hörs troligen senare! Pussar

Kommentarer
Clin säger:

Åhh du packar med mig i väskan va? ;)
Haha älskar minen!! Du är så go =)
Mys och vara hemma hos mamma lite. Ska du vara där hela helgen?
Massa kramar till mig fina du <3

2015-01-30 | 21:08:45
Bloggadress: http://emmaclin.blogg.se
Sarah säger:

Va kul att åka till USA :)

2015-01-31 | 01:40:03
Bloggadress: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note