Mitt välmående går först.

Jag och min hatt skulle iväg och skriva tenta!

Denna onsdag har det varit mycket på en gång. Först skrev jag tenta tidigare idag och det kändes som att det gick bra! Svarade på alla frågor så nu hoppas jag verkligen på det allra bästa! Vill inte göra omtenta på denna ännu en gång. Fysik och kemi är faktiskt inte så kul. 

Väl hemkommen fixade jag i ordning käk och sedan fick jag klart en komplettering som jag skickade in. Ber på mina bara knän att den ska bli godkänd. 

Förresten, någonting som jag inte berättat för er att jag har tagit ett studieuppehåll. Kunde inte registrera mig i kommande kurs på grund av att jag har halkat efter. Först var det som en bomb som kunde explodera när som helst. Men när jag väl hade smält denna tanke så inser jag att det är bra. För då kan jag fokusera helt och hållet på att komma ikapp! Jag är en sådan person som ser lösningar istället för problem. Försöker i alla fall göra det i alla lägen. Det gör ju ingenting att jag tar examen några månader efter mina dåvarande klasskompisar. Visst, kan inte sticka under stolen med att det känns tråkigt att inte gå i samma klass som dem. För man har ju lärt känna många underbara människor! :) Men mitt välmående går först och vet att det är viktigt för mig att inte känna stress över att hålla mig i fas med flera kurser samtidigt. Vilket jag gjort ett tag. Det var ingen höjdare! 

Nåväl, mitt i denna förändring har jag en rolig nyhet att slänga till er! Jag börjar jobba på en friluftssgård på fredag! :D Det ska bli riktigt roligt och spännande! Alltid lika kul att testa något nytt! 

Kommentarer
Emma Grann Fotografi säger:

Kul med något nytt :) Lycka till på nya jobbet!

2015-08-26 | 22:34:58
Bloggadress: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
linah säger:

va fin du är!

2015-08-28 | 01:39:01
Bloggadress: http://afroeves.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note