"Låt dem glo, det här är någonting jag måste vänja mig vid"

God kväll på er sötnosar!!

Nu har jag både ägnat mig åt att tvätta och sitta ute på balkongen med tentaplugg. Ska snart fixa i ordning lite käk! Men först som utlovat, här nedan har ni gårdagens outfit. Tycker att dessa bilder blev riktigt bra! Så kul att jag har fått användning för mitt nya objektiv som jag fick i julas. Fotografen som höll i kameran är väldigt bra för hon säger till mig om hon vill ha mig i en annan position eller liknande och vet hur en kamera fungerar. Det borde väl ändå synas? Givetvis ligger det redigering bakom dessa bilder, men det går ändå att se stor skillnad på kvalitet än om man jämför med mitt andra objektiv. Hur awsome? Får väl dock erkänna att det var smått pinsamt att stå i Stadsparken och bli fotograferad där folk går förbi och glor mer än gärna. Fast sedan tänkte jag för mig själv "låt dem glo, det här är någonting jag måste vänja mig vid om jag i framtiden vill leva som bloggare." Vilket jag känner väldigt starkt att jag vill göra just nu.

För att återgå till min outfit... Som ni säkert redan har märkt så ÄLSKAR jag färg! Därför kände jag för att ta på mig mina asballa gula byxor. Dessutom mysigt och coolt var det när det visade sig att mina byxor skulla matcha bakgrunden där vi skulle köra vår fotografering. Sådan himla fin bakgrund! Blommor kan ju inte bli annat än bra och inte nog med det så var solen framme. Det gjorde bara denna fotografering ännu bättre! BONUS :D

Här har ni gårdagens outfit:



Fotograf: Vjollca Haradinaj

Tröja - Junkyard / Bomberjacka - Myrorna / Snapback - Monki / Byxor - Mamma har sytt / Örhängen - Ur&Pen / Armband - ForLife / Väska - Ullared

Vad tycks om denna outfit? Lämna gärna en kommentar!

Kommentarer
Ida - foto & häst säger:

Snygg outfit! :D

2015-08-04 | 00:02:23
Bloggadress: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note