Krävdes mycket mod att ta chansen.



God kväll på er! ♥

Som utlovat... här har ni videon där jag sjunger tillsammans med en kändis. Ingen mindre än fantastiska Doug Seegers, countrysångaren som upptäcktes av Jill Johnson i TV-programmet "Jills veranda". Ni kanske såg det? Första gången jag såg honom var dock på "Allsång på Skansen" och senast var på Avenyn i Göteborg. Jag hade ångrat mig om jag inte gick fram och frågade om jag fick sjunga med honom! :D Suget av att få göra det var enormt. Jag kan inte riktigt smälta att jag faktiskt har sjungit duett med denna begåvade man. Det krävdes mycket mod att ta chansen och jag tog den! Dessutom efteråt sa han "excellent", det må bara vara ETT ord. Men det är ett ord som betyder allt för mig. Kan inte riktigt beskriva min känsla när jag gick därifrån... Kände mig så LYCKLIG!!!

Prenumerera gärna på min Youtube kanal: Mssinglover

Kommentarer
sandra säger:

han är så bra!

2015-08-14 | 12:25:20
Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note