Kan beskrivas med ett ord. KÄRLEK.

Nu tänker jag dra igenom hur min helg har varit. Min helg har varit den bästa på länge! Häng med vettja!


En selfie innan ett jobbpass från 18-21 på en fritidsgård. Det var riktigt roligt! Ungdomarna var så välkomnande, kände redan efter att jag slutat en längtan efter nästa pass! Precis så det ska vara.


Flexlördag! På sistone har jag inte haft motivation till att köra egen träning. Därför har jag dem senaste veckorna bokat pass, Tabata och Zumba. Vilket resulterade till att jag var otroligt pepp på att i lördags kötta på gymmet. Det blev fokus på överkropp! Körde en helt ny övning, armböjning. Den var sjukt jobbig, dels för att det var första gången och att jag är svagast i mina biceps. Fast det gick riktigt bra ändå! Kämpade med alla 3 x 10 repitioner. #nevergiveup


Här var jag på väg till Kypesjön för kompishäng.

 
Nu var jag framme vid slutmålet. Träffade en hel del nya ansikten! Framåt kvällen spelade vi kubb och vi var även några som stack hem till en kompis och körde en runda yatzy. Därefter var det dags för mig att dra hemåt för att köra powerwalk - hinna fixa i ordning mig före utgång på Grand med min fina Vjollca. ♥ Jävlar alltså, det var den snabbaste fixningen ever!

 
Dagen efter vår utgång tog jag en sväng in till stan. Då blev jag sugen på att fotografera denna fina kyrka, så då gjorde jag självklart det. Det här var vinkeln som jag fastnade för allra mest. Innan fotograferingen köpte jag en ny almanacka (hade en liten, men insåg att jag behövde en större). Sedan tog jag buss till Knalleland och strosade runt där i olika affärer. Shit, vad mycket jag såg som jag skulle vilja köpa men vet att jag måste ha en bra ekonomi först och spara inför resan till Rom. Efter en stund träffade jag några kompisar, visste att de skulle var i krokarna. Då hängde vi hela dagen! Hur kul och trevligt som helst!


Så småningom var jag redo för filmkväll hemma hos Vjollca. Myspys! Vi såg Fifty Shades Of Grey. Har dock sett den innan men det hade inte hon.


Under min promenad hem till Vjollca fick jag skåda en fin måne. Bilden är dock redigerad, ville få lite mer känsla i bilden. :)

Btw, stack hem 00:02... snacka om att det inte var mycket liv ute då, haha! Alltså, denna helg kan bara beskrivas med ett ord. KÄRLEK. Älskar verkligen händelserika dagar!

Hur har er helg varit finisar? Hoppas att den har varit lika bra som min! 

Kommentarer
SofiaMaria säger:

Så kul med kubb och yatzy!

2015-08-31 | 22:29:43
Bloggadress: http://sofiamaria.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note