Inga blåslagna knän. Det är ändå huvudsaken.

Gårdagen bjöd på en rätt händelserik måndag! Det blev en spontan cykeltur till affären. Innan jag åkte hemifrån intalade jag mig själv att det inte skulle handlas så mycket. Utan bara lite grann och därför kunde ta cykeln. Tror ni att jag lyckades? 

Bilder säger mer än tusen ord. Denna kan tala om att jag inte lyckades så värst bra med det. 


Så här såg alltså min cykel ut efter "lite handling", haha! Det kändes lite vingligt från och till. Konstigt va? Njaa, med två kassar och en handväska med mat i runt mig så förstår jag varför det kändes vingligt. Backar som jag annars hade klarat mig upp för blev nu svåra hinder att bekämpa. Det var tungt som stryk. 

Nåväl, jag tog mig i alla fall hem välbehållen. Inga blåslagna knän. Det är ändå huvudsaken. Sedan efter att jag hade packat in alla varor satte jag mig ute på balkongen och pratade i telefon, bland annat har jag en chans att få ett sommarjobb som personlig assistent. Kul kul! Efter detta glädjande samtal la jag mig ner på bänken och lyssnade på musik - bara njöt av solen! Så småningom slocknade jag en sväng för att det var så varmt och skönt. Jag älskar värme! 

Kvällen avslutades med chokladpudding och filmen Just My Luck. :) Det var andra gången jag såg den. Den är riktigt bra! Jorå, det var en bra start på denna vecka! Synd att klaga. 

Just det ja! Kom även ut på en liten promenad innan det var dags att krypa till sängs. 

Kommentarer
Aschmanda säger:

haha de är skit jobbigt ju att cykla med passa packning :D!

2015-08-04 | 19:28:41
Bloggadress: http://aschmandas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note