Overkligt att det redan är april och Påskafton.

 
GLAD PÅSK TILL ER GOINGAR!

Det känns overkligt att det redan är april och Påskafton. Tycker inte det var länge sedan det var december och Julafton. Nåväl, det är tydligt att det är Påskafton i dag och jag hoppas att ni har ätit godis så det står ut igenom öronen på er, haha! Om inte, så har jag minsann ätit åt er också. ;) Önskar er en otroligt fin Påskafton! :) Tidigare under dagen hade vi besök här hemma. Mormor och hennes gubbe tittade förbi, vi åt smörgås med gottigheter... det vill säga räkor, sill och grönsaker med mera. Om ni undrar så är jag hos familjen.

Btw, när jag loggade in på Blogg.se fick jag se att jag tjänat ihop 3552 poäng, vilket räcker gott och väl till att få Synas på deras sida. Mitt inlägg kommer att dyka upp i morgon 09:30 om det blir godkänt. Riktigt spännande! Håll utkik vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note