Helgen spenderas tillsammans med min fina familj.





Tjenixen på er mina fina läsare!

Vad har ni för er denna fredag? Själv har jag börjat min resa till familjen. Känns riktigt skönt! Har inte varit hemma hos mamma på 47 dagar. Det känns rätt konstigt. Så det är verkligen på tiden!! Kommer spendera helgen tillsammans med min fina familj. Åker med Mats (bonuspappa) sista biten. Gött att slippa åka tåg. Spårvagn kommer jag dock inte undan eftersom jag ska ta mig till hans jobb. ;)

Nu tänker jag välkomna John Blund här på bussen. Natti! :) ♡

Ha en fin fredag och ta hand om er, vänner!

Kommentarer
Mirjam Wallmark säger:

Åh så roligt att få träffa familjen igen! Ha en underbar helg :) kramar

2014-10-03 | 17:11:38
Bloggadress: http://mirjamwallmark.blogg.se/
amanda säger:

skönt att åka hem!

2014-10-03 | 19:13:32
Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note