En bra start på dagen



God morgon på er finisar!

Har varit uppe sedan halv 8, diskat och nu har jag slagit mig ner med röva i soffan och äter nu en mättande portion med havregrynsgröt - kickar igång denna dagen på det viset. Gottit värre! Just den här torsdagen är jag dock lite smått nervös... För i dag är nämligen THE BIG DAY! Nu undrar ni säkert. Vadå vad ska Veronica göra som är så stort!? Jo, om ni lugnar er så ska jag berätta det för er. LONDON HERE I COME!! :D Det är vad som händer.

Vi kanske hörs senare. Håll utkik i så fall för då kommer ett inlägg om min resväska inför London! Det vill ni bara inte missa. Har världens coolaste resväska ;D ♡

Kommentarer
MADDISENJ.SE säger:

Tack för din fina kommentar om mina senaste outfits :) Gott det där såg ut

2014-05-08 | 12:46:27
Bloggadress: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note