Musik gör mig verkligen lycklig!!

Så här glad och speedad är jag när jag kommit hem från kören! ♥ Gammal bild dock, hehe.
 
Yes, det stämmer. En bild säger mer än tusen ord fast den här säger ynka två ord, tycker jag. Musik gör mig verkligen lycklig!! I dag var andra övningen i kören. Himla roligt och lärorikt. Vi jobbar mycket med sångteknik. Det är inte direkt det roligaste men otroligt viktigt och jag känner att jag börjar få in rätt teknik mer och mer. Ändå har jag sjungit i flera år men först nu börjar det sätta sig. Då blir det mycket lättare att sjunga! Lycka. Vi har dessutom fantastiskt kul under övningarna! Ett gott skratt förlänger livet. :D
 
Sjunger ni och går i någon kör kanske? :) Berätta gärna! Jag är nämligen hemskt nyfiken.

Kommentarer
Carina säger:

Född nyfiken...jo jag vet!!😊

Svar: Yes, det stämmer!! (:
Veronica

2014-03-03 | 23:03:20
Anonym säger:

sv: ja jag gillade citatet :) Absolut han var min favorit, så fin röst :)

2014-03-04 | 09:17:06
Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note