Tentaplugg


Halsbandet är från H&M (dock fett besviken för att varken brickan eller kedjan vill stanna där jag vill.) Hmm...

Fast jag skulle ljuga om jag säger att jag nu sitter placerad på röva på en kudde mitt på golvet och tentapluggar. Därför väljer jag mina ord med omsorg... Jao, för tillfället ligger jag alltså i sängen och lyssnar på musik. Det funkar det också. Men snart kommer ångesten komma ikapp mig (som en blixt från en klar himmel) över att latmasken har bitit mig trots att jag har pluggat innan det här inlägget. Nåväl, dags att äta något, koka te, sedan placera sig på kudden och tentaplugga. Tjohoo!! Precis vad jag har önskat mig. Nu vet ni vart ni har mig någonstans.

Önskar er en underbar måndag goingar! Vi hörs kanske senare. :) ♥ Pussis

Kommentarer
Delila säger:

Grym stil! Ha en underbar kväll. :)

2014-01-13 | 21:16:30
Bloggadress: http://delicate.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note