En fullständig bonus



Älskar verkligen min beanie, rosa läppstift och halsduk (mamma har stickat halsduken.)

Har varit i skolan på kursintroduktion inför den nya kursen "Förskoledidaktiska perspektiv barn, naturvetenskap och teknik". Har inte kunnat registrera mig ännu eftersom det blivit en miss på högskolan. Tur att jag har sådana fina klasskompisar som man kan fråga! :) Haha, ett under att jag hittade till salen - frågade inte en enda (eller okej då, jag frågade.) Men skyller på att det var på grund av att det inte stod något utanför salen (alltså bokstav och nummer.) ;)

Förresten. Snacka om att allting kom at the same time i dag. Först kursintroduktion, sedan föreläsning "Naturvetenskap" och därefter hinner man knappt andas ut förrän vi ska skriva kontrakt i våra studiegrupper. Puuh... vilken intensiv tisdag! Vaknade i morse och det enda jag visste då var att jag skulle gå på kursintroduktionen. Det andra kom bara som en fullständig bonus. Haha, tänka sig vad knasigt det kan bli! x)

Nu vänder vi blad i denna bok. Och fokuserar i stället på att jag sitter och väntar på att mina kycklingklubbor ska bli färdiga i ugnen. Yeah. Mycket mer intressant! ^.^ Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note