Värt att minnas sin 20-årsdag, då den var som allra bäst. ♥

Heeeeeeeej goingar!!
 
Eftersom jag inte kan sova denna natt (ska försöka snart igen) så blir det i stället ord om hur min födelsedag var.
 
Som sagt, i decembermånad var det fart och fläkt vill jag lova. Var knappt att man hann med i svängarna. Men roligt hade jag!
 
Den 28 december, alltså fyra dagar efter julafton. Firade jag min födelsedag (fyllde hela 20 år) med att spana in mellandagsrean i Göteborg - sällskap av ett par riktigt fina tjejer. Ingen mindre än min bästa vän Sanna och hennes syster Louise. Det bjöds på oändligt mycket skratt och stoj. Sådant som jag värderar väldigt högt! Hittade även ett par härliga grejer som lydigt fick följa med mig hem till mor. Denna dagen var verkligen glädjens dag. Fast denna glädjen och underbara känslan skulle snart försvinna. Inser då jag ska prova en tubtop inne på Lindex att min mobil inte längre finns i väskan (jag och Sanna letar som ett par jävla galningar och jag svär ett x antal gånger). När mobilen inte återfinns i väskan blir paniken ett faktum. Någon har snott den och sedan lika smidigt som hon/han öppnat väskan stängt den igen. Tjuvarna är dessvärre otroligt skickliga i dag! Är det nu uttrycket "det var bättre förr" ska användas. Jomen, helt klart. Finns inget sammanhang som nu gifter sig så bra till dessa uttryck. Möjligtvis "önskar att folk kunde skilja på ditt och mitt". Det är en bra beskrivning på det hela också. Arghhhh... *ger hotfulla blickar*
 
Nu tror ni säkert att jag hade den sämsta födelsedagen ever, men icke som nicke! Försökte tänka bort denna otäcka händelse och i stället intala mig själv att jag skulle få en helt fantastiskt fin födelsedag. Intalandet lyckades alldeles utmärkt. Vi tog tåget från stan hem till min mamma, där det var framdukat med tacos, ljus och festliga servetter till bords. Finare mamma och bonuspappa får man ju leta efter. Ingenting passade bättre än att slippa laga mat när vi gått på stan i flera timmar - var trötta och hungriga.
 
Sprudlande glada tjejer redo för en grym utgång! Förväntansfulla och fulla? Haha, nä inte så värst faktiskt (alltså inte så värst fulla). Förväntanfulla är däremot en självklar sak.
 
Väl mätta och belåtna vandrade vi ner mot källaren och förfestade, fixade i ordning oss för en grym utgång i Götet på Excet. Kan verkligen rekommendera den krogen alltså! Gött folk och awsome musik (fanns nämligen typ fyra dansgolv med olika sorters musik). Bara det säger väl rätt mycket?! De dansgolv jag kommer ihåg som fanns var schlager och house. Kan ju be att få tala om att vi sågs mest i Schlagerbaren så att säga... ;) Haha, vi älskar gamla schlagerdängor!!
 
Detta är en utgång som jag helt klart kommer lägga till minnes. En alldeles extra fin lördag. Firad Tillsammans med dem som betyder något för mig! Värt att minnas sin 20-årsdag, då den var som allra bäst.

Kommentarer
Carina säger:

Härligt att du är nöjd med din dag... :-) min goa dotter..Kraaaaaaam puss

Svar: Jamen, visst är det. Såklart att jag är nöjd med min födelsedag! Den blev ju riktigt bra tillslut (: Min älskade mor! Kraaaamis och pussssis
Veronica

2014-01-05 | 11:06:28
MATILDA säger:

fin bild :)

2014-01-07 | 21:06:39
Bloggadress: http://matildays.forme.se
Sara Håkansson säger:

Vilken härlig blogg du driver, verkligen älskar headern!

Haft en bra vecka? :)

2014-01-08 | 23:11:45
Bloggadress: http://www.sarahakansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note