Musik funkar i alla lägen!

Om det är någonting jag ÄLSKAR så är det musik!! All sorts musik i stort sett. Finns ingenting bättre än att njuta av musik vart man än befinner sig, när man är i sin hemmiljö, borta eller på språng. Det funkar i alla lägen! #musicismyboyfriend

Bjussar på mitt Musikår:

Haha ja, det är ju inte särskilt svårt att se vilken genre jag håller extra kärt.

Magnus Uggla är barndomsminnen. Så klart att jag inte bara kan släppa taget om honom. Min spellista "Good songs" har även en go blandning!

Jag tycker om att lyssna på utländskt. United States och Sweden delar typ första plats.
Demi, Ed, Melissa och ABBA har fått en extra stor plats i mitt hjärta under året.

Inte heller klurigt att förstå att Spotify är en del av mitt liv.

Jaha, där ser man. Söndag är den extra musik-lyssnar-dagen.

Det var väldigt spännande att få veta vad man har lyssnat på under året. Finns ju alltid ett par guldkorn som man håller extra kärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note