Tacoskväll och födelsedagsfirande

I går/i dag hade jag och tjejerna tacoskväll och födelseagsfirande för Alex som fyllde 20 år. Det var riktigt roligt! Jag var inte inte hemma förrän 02:30 cirkus. Det blev en lång och lyckad fredag/lördag med andra ord!


Såhär såg min outfit ut innan jag begav mig mot nya äventyr!
 

Emma och Ida lika flummiga som vanligt! Underbara helt enkelt. :D


Medan tjejerna minst var på sin andra portion var jag fortfarande på min första för att jag ville skapa ett konstverk. Hehe. Och ja, jag har slutat för länge sen med att kunna få ihop mitt tortillabröd... ;) Det går helt enkelt bara inte.


Emma är mästare på att göra superfina cupcakes! Visst är dem otroligt söta?! :D


Te och Baylis + cupcakes ätande till fredagens ära. Yammi. ♥


Ida har en stor crush på David Tennant i serien "Doctor Who". Skylten hon håller kärt fick hon på sin möhippa!


The dinner is served, haha. Vi gick inte ifrån bordet hungriga kan jag ju be att få tala om. Hmm... undrar varför? ;D


Drickdrickande - Pimms med saft blandat + fina hjärtan isbitar i. Ser såå himla festligt ut!! Love it.


Inte särskilt svårt att lista ut att jag hade en toppen fredag. Men nu är jag nyfiken på hur er start på helgen var, kanske kändes den lika bra som min? Har ni hittat på något kul? :) ♥

Kommentarer
♫♪ sandra säger:

- åh men tack! gillar ditt blognamn ;)

2013-09-21 | 22:05:29
Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note