Hej å hå vilken torsdag

Hali hallå töser/gossar!

Hur står det till med er? Finfint är det här i alla fall. This Thursday har jag fått gjort mycket... vaknade cirkus strax efter 09:00. Åt frukost och därefter skrev jag lite på min komplettering, innan jag tog bussen till Welandskontor (de som jag betalar hyran till) för att visa mitt nya Mecenatkort. Felanmälde även en del saker då jag ändå var där. ;) Why not?

Efter äventyret till Welandskontor styrde min kosa mig mot Smarteyes för att lämna information om mina tidigare linser. Var nämligen på linsundersökning förra veckan eftersom mina linser was to weak. Hoppas få se nya linser i brevlådan nästa vecka!

Ibland har jag ett minne som en guldfisk (det vill säga inget minne alls). Hade inte Jasse smsat i dag och frågat angående föreläsningen/workshopen: Barnböcker ur ett kulturellt perspektiv så skulle jag missat den. Lucky for me. Därför blev det hem - bre mackor och slänga ner en banan och ett äpple i väskan därefter utmana regnet med mitt superduper fina leopardparaply som inte håller på att ge sig. Nej nej. Hur kan du tro något sådant?!

Väl hemkommen började jag med maten. Detta blev resultatet:


Slängde ihop en gryta med fläskkarre och massa grönsaker i samt ris till det. Yammi! :) Psst... lägg märke till mysstämningen vid matbordet. Det händer inte varje dag.

Till efterrätt... tadaaa!

Mammas hembakade kanelbullar.

Statusen stämmer inte... Eller? ^.^

Just det ja! Har skickat in min komplettering. Känns riktigt bra. Nu håller jag både mina tummar och tår för att den blir godkänd. Du får gärna också göra det, för då blir det ju dubbelt så många tummar och tår som hålls. (8 I am crazy bananas, I knoow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note