Ett glädjerus och blev så där löjligt glad ♥

Har varit och shoppat i Knalleland i dag. Riktigt kul!! Trots att jag endast hade mig själv som sällskap. Men det kan vara skönt ibland. ;) Behöver inte ta hänsyn till någon annan. Kunde gå precis vart jag ville, bara utgå efter mina behov liksom. Var inne i typ alla affärer som finns där... Allra längst var jag inne på Nelly då jag kikade efter en nyårsklänning men allting som jag provade var för litet *suck*. Tröttnade då snabbt och styrde i stället mina steg vidare mot nya möjligheter att hitta något annat. De roligaste sakerna som fick lov att följa med mig hem var en fin diskhandduk i jultema med söta små röda hjärtan. Man skulle kunna tro att jag blev träffad av en sådan där kärlekspil, för jag blev verkligen kär i den på bumsen. Kanske visar den i veckan!

Har även köpt ett par julklappar när jag ändå var igång.

Nä hörruni, jag har sparat det bästa till sist *fanfar*... Håll i hatten folk!

...Ååååh, jag är sååå lycklig över denna ljusstaken alltså. Ingen känsla i världen kan helt och hållet beskriva min känsla just nu... Då jag tände alla fyra ljus fick jag verkligen ett glädjerus och blev så där löjligt glad. ♥ Hihi. Denna underbaring hittade jag på Chilli för endast 129 spänn!

Strax ska jag sätta mig i soffan med en bok (innan Så mycket bättre börjar på Tv:n) och bara njuta av tillvaron av min superfiiiina ljusstake! Wiiie. Vad ska ni hitta på denna lördagskväll? :)

Kommentarer
Kimmey ~ Kung varje dag säger:

mysig bild :)

2013-11-24 | 02:08:37
Bloggadress: http://bimbolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note