Toppen rolig fredag/lördag!


I väntan på tjejerna njöt jag av solen.

l går var det verkligen en lyckad middag. Vi ringde och beställde från en pizzeria sedan hämtade vi maten. Jag köpte en kebabtallrik. Mums!...
När vi var mätta och belåtna... fixade de som inte var färdiga med sin makeup och kläder i ordning sig. Fick äran att sminka Ida. Så småningom droppade folket in. Riktigt härliga människor!! Chillfest vi satte på allt från Party-Schlager och sjöng för fulla muggar! Jag älskar verkligen sådana fester!!

Här bjuder på min morgonfrilla... HÖHÖ!
Sitter nu i bilen med familjen och Cia (fast hon är också en del av familjen egentligen). Hon är ju ändå brorsans flickvän så ah. ;)

Lurarna i, ta mig till drömmarnas land. God natt :'D

Kommentarer
Linn säger:

Hoppas du får en fin söndag! :) xx

2013-05-05 | 10:27:18
Bloggadress: http://jonssonl.blogg.se
FlizanLizan säger:

sv: hehe okej, jora de e najs D

2013-05-05 | 12:54:10
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note