Glad Påsk på er allesammans !

Be7d87c9f3c4c3433d5270ef35a7ebd3_large
weheartit

Har verkligen haft en toppen påskafton! Den har firats med min familj (i alla fall mamma och Mats) och även några bekanta vid namn Tina och Anders. Vi har ätit god mat, sockerkaka och godis samt tjötat en hel del vill jag lova. Haha, käftarna har glappat i ett. ;) En helt fantastisk lördag med andra ord! Synd bara att jag glömde sladden till kameran för det betyder tyvärr att jag inte kommer kunna visa mina härliga bilder från i dag. Men lovar att jag ska göra det då jag har kommit hem igen! Låter det bra? :)

Hur firade ni er påskafton och hur kommer påskdagen se ut?


Kommentarer
Niclas säger:

Jag är inte så mycket för traditioner, särskilt då inte påskmat, så jag åt min sedvanliga pizza xD
Men den åts med la familia iaf efter att vi bevittnat magi i Leksand, så nu kan våren officiellt börja ;D

Svar: Haha, det är ju bra att det finns annat än just påskmat om man ogillar det :) Själv vill jag inte påstå att det blev påskmat utan det blev en vanlig maträtt ^^, Men riktigt gott var det i alla fall!
Haha, du är en riktig sportnöd har jag förstått x) Precis! Fast våren hade gärna fått börja ändå ;D
Veronica Pettersson

2013-03-31 | 01:33:46
Bloggadress: http://kufuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note