Omtenta och fredagsmys


Hallojsan på er goingar!


I dag gjorde jag som sagt min omtenta och det gick verkligen skitbra! Dessutom kom det samma tenta som första gången vilket gjorde det betydligt lättare, var exakt det jag hade pluggat på. Kommer få alla rätt om jag inte har gjort något slarvfel. Kunde alla frågor utan problem. Gjorde tentan på bara ett par minuter.

Har kollat på Let's dance med mamma och Mats. Mysigt värre! Tog även en bit banankaka som mamma hade bakat. Mums filibaba.

Nu ligger jag med datorn i sängen, ska snart nana, för att komma upp någorlunda i morgon. Ska låna en bok på Stadsbiblioteket (kom på att jag måste ha ytterligare en referens för att kunna skriva min observationsrapport fullt ut) sedan blir det att träffa några vänner i stan.

Vad har ni gjort i dag och vilka planer har ni för morgondagen? ^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note