Gårdagens äventyr!


Nu har ni fått se bilderna från gårdagen när jag var i Göteborg med Emma och Jasse.
De visade mig en alldeles ny affär som jag aldrig någonsin har varit i förut, en vintage butik som heter Beyond Retro. Ååh, herrejösses... Jag var nästintill i himmelriket kändes det som! Älskar verkligen när man kan hitta sådant som är mer unikt.

Efter det satte vi oss och käkade thaimat. Mums!

Sedan hoppade vi på spårvagnen till Majorna för att köpa glass (där får man verkligen valuta för pengarna ska jag be att få tala om). Ryktet måste ha spridit sig, för vi var inte direkt ensamma. Kön började redan utanför. Haha. Men det var det fan värt!

Kommentarer
Josefine säger:

Vart i Majorna?

Svar: Jag tror att det är en bit bort från hållplatsen Vagnhallen. Men är inte helt hundra! Du får kolla upp det (:
Veronica Pettersson

2013-04-22 | 19:38:48
Alice - bilderbyalice säger:

härliga bilder!

2013-04-22 | 20:09:54
Bloggadress: http://bilderbyalice.se
Linn säger:

- jag mår strålande :D

2013-04-22 | 21:01:26
Bloggadress: http://jonssonl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note