Bilder från påskafton

Man är då aldrig för stor att få påskägg... Dessutom till min stora förvåning låg det...

 ... både godis och pengar. Inte alls dumt!

... till och med en gullig liten äggkopp gömde sig i påskägget.

Ett par skor fick jag dessutom av mammi och Mats. Lyckan som uppstod. Se på dem bara, så himla söta och blommigt mönster vilket jag verkligen älskar!

 Tina och Anders, helt underbara människor!

Kycklingen Runar fick även vara med på ett litet hörn (jag har själv döpt honom). På något konstigt sätt älskar jag just det namnet... Om jag svarar i telefon och är flummig säger jag alltid: "hallå det är Runar". Haha, bra för er att veta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note