Min dröm är att kunna vara yrkesbloggare.

  Foto: Vjollca Haradinaj

Jag har ju mer och mer delat med mig av personligt skrivande. Tänker att jag ska fortsätta på det spåret. Vill att ni SKA lära känna mig! Har även planer på att börja videoblogga. Känner att det kan bli så lamt med endast kommunikation via text. Haha, jag älskar ju verkligen att prata så varför inte tjöta lite med er i stället? Det känns som en riktigt rolig idé! I helgen skulle jag kunna sätta igång. Har troligen bara en sak bokad.

Jag vill uvecklas som bloggare. Keela som är en otroligt cool och fantastisk brud har inspirerat mig till att vilja testa. I och för sig har jag ju faktiskt redan testat och har en Youtubekanal. Fast när det gäller videoblogg har jag suttit framför datorn och spelat in via min webbkamera. Då blir det ingen vidare kvalite. Från start blire att använda min systemkamera! Ååh, nu blir jag värsta taggad ju! :D

Förresten, insåg att det inte var det här jag skulle berätta om. Sådan är jag! Rätt random. Säger rätt knasiga saker, oftast vid helt fel tidpunkt. Kan gå in på vad det innebär i ett annat inlägg. Borde komma till skott med vad jag egentligen vill få fram, alltså ett stort jävla lol! Come on... All right, jag vill berätta för er varför jag började blogga. Snacka om att dra ut på tiden. Men hoppas att ni tyckte det var kul att läsa om mina planer inför videoblogg. ;)

Min första blogg startade jag 2010 på Blogg.se av anledning att en barndomsvän tyckte att jag skrev alldeles för mycket på Bilddagboken (Dayviews). Förstår henne, för det var en hel del text. Så jag tänkte varför inte? Vore kul att testa! Då hjälpte hon mig att fixa allting med min blogg. Sjukt himla bussigt! Det uppskattades oerhört eftersom jag inte kunde någonting om bloggande. Efter ett tag var jag fast, har alltid tyckt om att skriva. Därefter fortsatte det... bloggade sedan några månader på Nattstad (Novw). Så ah, under min bloggtid har jag hunnit ha två bloggar och är nu inne på min tredje. Att blogga är riktigt jävla kul! Precis som träning är bloggande för mig en livsstil. Visst kan det vara svårt att hinna med bloggen. Pluggar ju på deltid och jobbar oftast två gånger i veckan. Vill dock ändå fortsätta hålla bloggen aktiv. Bloggen är någonting som från början endast var en kul grej. Men som har växt sig betydligt större på senare år. Min dröm är att kunna vara yrkesbloggare.

Kommentarer
Carina säger:

Tänk på att inte ta på dig mer sysslor än du hinner med! Vet jag låter begativ nu,men så lätt bara springa iväg och inte stanna upp..Tänka efter tiden är trots allt begränsad till 24 timmar per dygn men drömmar ska du visst ha..Kram

2015-09-24 | 10:48:25
Skogsraah ☾ säger:

Åh, samma här! Vore helt underbart.

2015-09-24 | 11:23:54
Bloggadress: http://skogsraah.se
MADDISENJ.SE säger:

Det hade inte varit fel!

2015-09-24 | 18:18:13
Bloggadress: http://maddisenj.se
Ztinas - Motivation att följa dina drömmar säger:

Kul med drömmar! :)

2015-09-24 | 20:53:22
Bloggadress: http://ztinas.spotlife.se
Ztinas - Motivation att följa dina drömmar säger:

sv; men åh vad duktigt av dig! Det tror jag verkligen inte att jag skulle orka. Inte som det ser ut just nu iallafall! Men om man verkligen vet vad man vill bli, så varför inte egentligen?
Hoppas du får en fantastisk fredagskväll :)

2015-09-25 | 18:44:44
Bloggadress: http://ztinas.spotlife.se
Emma Engström säger:

Inte alls så fel, grymt tänk! :D

2015-09-25 | 23:08:29
Bloggadress: http://engstromemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note