Jag fick en hel del blickar...


Hur snygga är inte dessa blommiga byxor? Jag älskar verkligen dem redan. Blir glad av den underbara färgen!
Då jag var yngre var gult min absoluta favoritfärg. Hade till och med mina rumsväggar gula.
 
Nåväl, körde premiär med dessa byxor under Sommartorsdagarna i kväll som spenderades med Vjollca och hennes döttrar, hennes syster och systerns man samt deras son och träffade även Michaela. Btw, kan säga att jag fick en hel del blickar... ;) Inte särskilt konstigt med tanke på att dessa gulingar sannerligen sticker ut ifrån mängden. I stort sett alla gick dessutom klädda i svart så det var inga som helst svårigheter att sticka ut med mina byxor. :D Från det andra till det tredje. Världens bästa mamma har sytt dessa byxor åt mig! Hur duktig är hon inte??
 
Vågar ni sticka ut med er stil? 

Kommentarer
Bambi säger:

Men gud så snygga dom var <3 <3 yeeezus!!

2015-07-25 | 22:47:32
Bloggadress: http://iambaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note