En outfit i ett vinterlandskap.

     Foto: Cecilia Hellqvist

Här är outfiten som fotograferades två helger tillbaka, tillsammans med min fina vän Cecilia. Dock kommer jag dra tanken bakom outfiten när jag har fått fler bilder till min mail. Spännande va? Nu fick ni alla fall en något större inblick av denna outfit. Jag ÄLSKAR mina rosa hörlurar! Haha, ville bara få det sagt. Har ju en stor kärlek till färgen rosa. Vore lite knasigt om ni inte har märkt det, dock... ;)

Vad tycker ni om outfiten hittills?

Btw, i dag har jag varit i skolan en sväng och träffat min studiegrupp och sedan i stort sett bara ägnat mig åt plugg. Välkommen till mitt liv! #livetsomstudent

Fast nu har jag lagt plugget åt sidan för i kväll. Blir till att krypa till sängs och kolla på en film eller läsa. Har inte riktigt beslutat mig för vilket jag kommer att välja. Det återstår att se! I vilket fall, vill jag säga god natt goingar!! :) Ta hand om er. Ni är bäst! :D

Kommentarer
Oslofru säger:

Härliga bilder :D

2015-02-17 | 11:06:45
Bloggadress: http://www.oslofru.com
Aschmanda säger:

snyggt! och älskar hörlurarna :D

2015-02-18 | 14:32:35
Bloggadress: http://aschmandas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note