Syskonkärlek är starkast, det behöver inte nödvändigtvis vara en kille som räddar tjejen.


weheartit / Kollage gjort av mig

Bild ett: Norrsken är så himla fint. Hoppas att jag kommer få se det någon gång i verkligheten!

Bild två: Elsa ur "Frozen". En riktigt fin teckning. Jag tycker verkligen om den filmen. Just för att budskapet vill visa att syskonkärlek är starkast, det behöver inte nödvändigtvis vara en kille som räddar tjejen.

Bild tre: Myspys med djur. Jag skulle också vilja gosa med ett lejon. Ser fantastiskt härligt ut!

Bild fyra: Jag älskar hundar och dessa är ju så sjukt söta i sina utklädnader. Sprider julkänsla omkring sig... :)

Kommentarer
Anna Larsson säger:

åh tackar va glad ja blir :D!

aha jo de förstår ja, hur går de me skolan då? du är väl snart klar med utbildningen ? haha själv har ja inte ens kommit in än, Har ju sökt till Förskollärare i tre år. Dock har ja jobbat två av dom åren på Förskolor så helt kast är de inte :)

2014-11-27 | 17:02:06
Bloggadress: http://annamarialarssson.blogg.se
Bexollila säger:

Kryssningen ja var på är en 100%party kryssning. Jag är ambassadör för dem och ja fick jobba men även festa :D

2014-11-27 | 19:31:53
Bloggadress: http://Http://nattstad.se/bexollila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note