Köttat på gymmet med Cecilia!

You can do it!
weheartit

Yes, mina vänner. Som ni redan vet så var jag och Cecilia på gymmet klockan 08:00 i morse. Just då kändes det lite segt, ägnade ett par tankar kring om min kropp skulle palla trycket så tidigt.
Men vet ni vad? Det gick riktigt jävla bra!! Bättre än förväntat. Jag och min kompanjon köttade på i hela 1 timme och 15 minuter (med pauser, givetvis). Uppvärmningen blev Crosstrainer baklänges i 10 minuter för att sedan för första gången köra bänkpress. Det var helt sjukt jävla jobbigt! Fast vi klarade det båda två. *High five Cecilia*.  Och ja, jag vet att jag svär en hel del. Ingen nyhet direkt. Det här gympasset var det roligaste på länge, indeed! Alltid lika roligt att träna i sällskap. :D
 
Haha, efteråt kändes det sannerligen att musklerna hade fått sig en omgång! Särskilt armarna, de var rejält möra. En sådan himla go känsla trots att man inte hade full kapacitet att röra dem. Jag får nog räkna med "härlig träningsvärk" i morgon. Annars skulle jag bli förvånad. ;) Hej hopp träningsvärk! Du är välkommen *host host*.
 
Vi drog hem till mig efter gymmet. Då åt vi, tjötade och så småningom lyssnade vi på musik. En fantastiskt bra lördag! Hoppas att er dag har varit lika bra och att den fortsätter så.
 
Dagens visdom: "DU klarar mer än vad DU tror". Det märkte jag och Cecilia mer än väl i dag.
 
Ne, nu ska jag dra ut på balkongen och läsa en bok i solen. :) Ha det fint!
 
Pssst... Nu är det inte långt kvar tills jag korar x antal vinnare av Veckans blogg. Ni anmäler er lättast här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note