Följ mig gärna på Instagram


Instagram @verreperre
Det har hänt en hel del under dagarna. Varit hemma hos min familj och myst med lamm. Åkt buss tidigt för att komma till min VFU. Haft grillkväll med mina vänner. Vaknat i rättan tid och upptäckte att min lugg var rolig att fotografera. So I thinked "JUST DO IT". Pluggat ute på balkongen i den härliga vårsolen. Ägnat en heldag i Götet med min bästa vän Sanna. Helt fantastiskt! Gofikat med underbart sällskap. Sitter nu på bussen på väg hem från ett mysigt Påskfirande! Allt det här har hänt och lite till.

Följ mig gärna på Instagram. Det har jag sagt tidigare till er. Men är rädd för att ni har glömt det eller skiter i vad jag säger. Haha nejdå. Så illa är det faktiskt inte. Min tanke är mest att ni ska kunna få en inblick i hur min vardag ser ut. Trots att jag tills vidare har en bloggpaus. Däremot kommer jag inom kort tid utse vilka som blev Veckans blogg! Stay tuned. ;) Det vill ni bara inte missa! Finns även chans att delta om man ännu inte gör det.

Ha det bäst! Vi hörs när vi hörs. 😎

Kommentarer
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Men vad söta lamm!!

2014-04-23 | 14:26:37
Bloggadress: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note