Födelsedagsgrill-och badmys

Ni som följer mig här på bloggen vet att jag spenderade min lördag på Askimsbadet i helgen. Det var helt underbart verkligen. Vänner, Nytt folk, Grillat, Bad och Stjärnor fick vi som stannade kvar till sent även möjligheten att se. Sjukt vackert! En minnesvärd lördag med andra ord. Ville aldrig att det skulle ta slut, tänk om man bara kunde spola tillbaka tiden, då man mår som allra bäst! If I could turn back time. I would do that right now.


Födelsedagsbarnet Emma blev extra lycklig då hon fick en cupcakes bok av mig! Älskar att se mina vänners glädje. Då mår jag också bra. ♥

Framåt natten gjorde vi upp en lägereld, så galet mysigt!

Tack alla ni som gjorde den dagen/kvällen/natten så himla bra! En lördag värd att minnas. Tänker sammanfatta händelsen med tre ord: Young, Wild and Free. :D

                                                                                                                                                          

OBS: Glöm inte att ställa frågor i frågestunden, skulle vara riktigt roligt om ni ville göra det. :)

Kommentarer
william säger:

fina bider:DDD

2013-07-17 | 18:10:44
Bloggadress: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note